Tuesday, September 20, 2011

WTB--> welcome to blogger.

H! t@waN TaWan :116:
inGAt aqUW ag x ? , ? ,? amExz k@n aQuw x updAte bLoggER cyuNk aQuw niew :p
Derrrr, please lah weh. ohh lupa pulak, lupa nak bagi salam.
bangun semua!!! assalamualaikum semua ;D
OH EM JAY, bapakzz lama aku tak update blogger aku ni.
Kowunk winDu aQuw x ?, ?,?
Haha, act, aku malas nak update blogger sebab aku dah terpengaruh dengan blue bird :67:
Semua post lama lama aku dah padam sebab aku nak edit semula blogger aku ni.
Okay, sekarang aku berjinak jinak, bermanja manja dengan blogger CyUnk aQuw nIew:face48:
If aku ada buletin utama ke, apa ke, kan ku post kan, dengan secepat mungkin macam pos laju.




Gambar2 dekat atas ni, muka budak tak bersalah tau *stay cute* lol jk
Boii guys, melebiu :t:

No comments:

Post a Comment